Ramuan Istimewa Untuk Wanita Istimewa

Hermonex Rahsia Isteri dambaan suami.Tampil lebih yakin dan menarik.

BERITA BAIK UNTUK SEMUA WANITA DI LUAR SANA!

NAK BODY MANTAP?

NAK MONTOK? DAN GEBU? NAK KETAT?

HERMONEX™ akan jadikan anda wanita dambaan suami!

KALAU ANDA MEMANG SANGGUP DAN TAK KISAH SUAMI ANDA

SELALU PANDANG WANITA LAIN SEBAB ANDA DAH TAK CUN?DAH TAK MANTAP?

Tak perlu teruskan membaca.Sebab Hermonex™ hanya untuk anda yang mahu jadi igauan dan idaman suami anda sekaligus anda satu-satunya di mata dan mindanya.

Orang lelaki ni biasalah kan,nampak yang mantap,gebu sikit mula lah nak menggatal.Eh,dulu-dulu pun kita mantap jugak,gebu jugak.Tapi yelah kan dah meningkat usia,anak pun dah ramai tak sempat nak jaga body.Habis semuanya kendur-kendur belaka.Tak ada masa… lah!

Wanita yang berkahwin dan ada anak dah banyak komitmen lain.Tambahan pula bagi wanita yang berkerjaya.Tak sempat untuk semua tu.Yang kendur kalau nak tegang kena senaman banyak-banyak.Mana lah ada masa.Treatment kat spa pula mahal-mahal.Yang longgar kalau nak ketat,kena makan ubat kampung..eh tak sedap lah! tak suka!..Bukan isteri-isteri semua tak nak semua tu,cuma tak ada masa.Tapi masalahnya kalau dibiarkan nanti tak pasal-pasal ada yang cari jalan tambah quota plak.Yelah bukan boleh percaya sangat kan! Haish tak boleh jadi ni.Lebih bahaya semakin meningkat usia,cepat penat dan perubahan hormon buatkan anda kurang ‘melayan’ suami.Si suami semakin berusia semakin power.Isteri pula semakin tua,semakin kurang tenaga.

SABAR PUAN! MASALAH PUAN PASTI SELESAI! HORMONEX KAN ADA!

HORMONEX.COM BANTU ANDA JADI ISTERI DAMBAAN SUAMI!

 

Hermonex merupakan minuman pracampuran coklat dan herba terpilih yang baik untuk isteri terutamanya isteri-isteri yang nak suami melekat dan semakin hari semakin sayang.Herba yang diketahui umum sangat OHSEM dalam menjaga dalaman wanita seperti KACIP FATIMAH, MANJAKANI, AKAR SERAPAT dan PUERARIA MIRIFICA ini dicampurakan dengan coklat supaya ia sedap dan mudah untuk diamalkan.

KELEBIHAN / FUNGSI HERMONEX

1. Membangkitkan nafsu ghairah untuk bersama dengan pasangan.
2. Mengetatkan Miss V.
3. Menegangkan payudara.
4. Menganjalkan punggung.
5. Menyelesaikan masalah keputihan Miss V.
6. Memulihkan kulit yang kering & merekah.
7. Menjadikan kulit semakin gebu & lembut.
8. Menghilangkan jeragat & jerawat.
9. Memberi tenaga dalaman wanita sepanjang hari
10. Badan lebih segar & ringan.
11. Menghilangkan kesan parut kecil & hitam kesa dicelah-celah badan.

HERMONEX SANGAT BAIK UNTUK ANDA YANG…

  • Menyusukan bayi,ini kerana ramuannya membantu menambahkan penghasilan susu ibu.Jadi,anda yang sedang berpantang digalakkan untuk mengamalkan hermonex.
  • Berhajat untuk mendapatkan zuriat,kerana hermonex meningkatkan kesuburan wanita.

  • Nak tegangkan,montokkan tubuh badan dan mengetatkan miss V.

TESTIMONI HERMONEX / MAKLUMBALAS PELANGGAN

CARA MINUM HERMONEX

1. Minum sehari 1 sachet di waktu pagi.
2. Bancuh 1 sachet Hermonex dengan air panas/suam sebanyak 80ml.
3. Minum air putih lebih 3L sehari.

Ramuan Utama HERMONEX

Non dairy creamer

Brown sugar

Cocoa powder

Akar serapat

Manjakani

Kacip fatimah

Pueraria mirifica

hermonex kkm

hermonex kkm

hermonex kkm

Macam mana? Best kan? Jangan lepaskan peluang anda!

Sebab kami nak bagi anda diskaun khas!

Berminat?

WHATSAPP ‘HERMONEX’ ke 012-3868954

Atau klik link di bawah.

JOM FOLLOW & LIKE KAMI DI SINI

error: Content is protected !!